Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. június 21., hétfő

7.fejezet-részlet

Gondoltam hozok egy kis részletet hagy olvassátok ezt a pici részt is.
Puszi:D


Mikor beleütközött a pajzsomnak hátraesett kiesve az ablakon,egyben kitörve az ablakot.Én utána ugrottam s mikor leértem megfogtam a bundáját és neki vágtam egy fának-mivel az erdő egyik része a Volturi kastély túlsó oldalán volt-ami egy reccsenés-el megadta magát és kidőlt a helyéről.A fekete farkas felállt és megint nekem rontott.Levettem a pajzsom és neki rontottam.Elővettem Jane képességét így fájdalmat okozva neki.Összeesett s kihasználva az alkalmat egy újabb fához hajítottam.Az is egy nagy reccsenéssel adta meg magát.Most a farkas nem állt fel így újból felvettem a pajzsom és odamentem hozzá.

0 megjegyzés: