Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. június 12., szombat

6.fejezet-Döntés és visszaemlékezés

(Bella rendes vámpírként=

(Új szülött ként=

(Lesz benne egy kis jelenet:D Megpróbáltam úgy leírni,hogy ne legyen durva:D A *részt nem én írtam hanem Carlie amit nagyon köszönök neki:D)


-Rendben akkor a döntés megszületett...

(Bella szemszöge)
-Bella Swan,holnaptól vámpír leszel.-mondta Aro mosolyogva miközben rám nézett.Ennek a dolognak volt két oldala.Egy jó és egy rossz.A jó az,hogy végre vámpír lehetek,és leélhetem az életem Alec mellett.A rossz hír az,hogy mi lesz Charlie-val és anyuval?Charlie-nak azt írtam a levélben,hogy 5 nap és otthon leszek.Újszülöttként mégsem mehetek apu elé.1.vörösek a szemeim,2.rátámadnék.És ugyanez van anyuval is.
-Elfogadom,de mi lesz a szüleimmel?-kérdeztem Arot.
Egy kicsit elgondolkodott majd rávágta a legborzalmasabb választ.
-Sajnálom Bella de nem találkozhatsz többet velük.De,hogy ne legyen feltűnő az eltűnésed,csinálunk egy"balesetet".
-De én apunak hagytam egy levelet,hogy 5 nap és otthon leszek.
-Hmm,nos akkor valakit elküldök ,hogy nyomozza ki,hogy hogy van apukád és megcsinálják az állbalesetet.Nos a levelet meg eltüntetjük.
-Rendben,de biztos,hogy soha nem láthatom már a szüleimet?
-Hát személyesen nem,de ha már nem vagy újszülött és van önuralmad valaki kíséretével majd elmehetsz.Rendben lesz így?
-Igen,és köszönöm.
-Nincs mit.Nos holnap lesz az átváltozásod.Válaszd ki,hogy ki változtasson majd át.Addig is gondolom Alec felajánlja a szobáját.Igaz?
-Igen mester.-mondta szerelmem és rám kacsintott.Én elpirultam és megeresztettem felé egy mosolyt.-Nos akkor menjetek a szobátokba.-mondta Aro majd leült a székébe Caius-sal és Marcus-sal beszélgetni.Alec feldobott a hátára majd fél pillanat alatt egy ajtó előtt álltunk amit Alec kinyitott és előre engedett.Én beléptem rajta majd leültem az ágyra.Míg Alec becsukta az ajtót én körülnéztem a szobába.Nagyon szép volt.Igaz kevés volt benne a bútor,de a fal színe ami tenger kék színben pompázott egyszerűen mesés volt.
-Nagyon szép szobád van Alec.
-Hát köszönöm,de nem nagy cucc.Nekem inkább a színe tetszik.-mondta miközben leült ő is az ágyra
-Igen én is arról beszéltem.-mondtam és felé fordultam.Alec az ölébe ültetett majd elkezdte a nyakamat puszikkal elhalmozni.Többet akartam volna de most másról akartam róla beszélni.
-Alec,kérnem kéne tőled valamit.
-Mond csak szerelmem.
-Hát nagy kérés lenne ha te változtatnál át?-kérdeztem tőle szemlesütve.
Egy pillanatra megfagyott de ahogy ránéztem éreztem,hogy már nem olyan merev a tartása.
-Bella,persze,de nem biztos,hogy le tudnék állni.
-Majd ott lesz mondjuk Demetri vagy Félix.Ők letudnának szedni rólam.De én tudom,hogy ki bírnád.Kérlek.
-Rendben van.Kedves tőled,hogy hiszel bennem.-Nem várta meg míg válaszolok,hanem rátapasztotta ajkait az én ajkamra...



(80év múlva)
(Bella szemszöge)
Épp a szobánkban feküdtem,egyedül az ágyon és a plafont bámultam visszaemlékezve a múlton.Teljesen tisztán emlékszem mikor vámpírrá tett a szerelmem,Alec...

"Elérkezett a nap mikor vámpírrá kellett változzak.Bent volt a közös szobánkban Alec,Félix,Demetri,Jane,Aro,Vicky,Heidi na persze meg én.Lefektettek az ágyra,de mielőtt Alec elkezdte volna az átváltoztatásomat Alechez fordultam és rámosolyogtam.
-Bízom benned Alec.Tudom,hogy nem fog semmi baj történni.De ha még is történne akkor itt vannak a többiek akik megakadályoznak téged abban,hogy megölj.Igaz?-fordultam a többiek felé akik csak bólintottak.-Na mondom én.-mosolyogtam el magam.
-Köszönöm Bella.-mondta Alec majd megcsókolt.A számról áttért az államra és az államról pedig a nyakamra.Megpuszilta majd beleharapott.Pár másodperc múlva elszakadt a nyakamtól majd éreztem a fájdalmat.A nyakamtól indult szépen fokozatosan befedve vele egész testemet. Nem sikítottam mivel tudtam, hogy Alec mellettem van és fogja a kezem.
*3 napig égtem a pokol tüzében, majd lassan a lábujjaimtól haladva kezdett megszűnni tűz. Nem gondoltam, hogy amit eddig átéltem, lehet rosszabb, de tévedtem! A méreg ráhúzódott a szívemre. Az eddigieknél is nagyobb kínokat kellett átélnem. De lassan fokozatosan ez is megszűnt. A szívem utolsó dobbanása jelezte, átváltoztam. Kinyitottam a szemem, de azonnal vissza is csuktam. Az erős fény bántotta érzékeny szemem. Kissé később megpróbálkoztam újra. Most sikerült. Furcsa volt, mert minden egyes kis porszemet láttam. De nem csak a látásom erősödött, hanem a hallásom is. Hallottam mit beszélnek tőlem pár kilométerre.*
Oldalra néztem és szembe találtam magamat 6 kíváncsi,vörös szempárral és egy aranybarnával.Felültem,de olyan gyorsan,hogy egy pillanatra meginogtam.Vettem egy nagy levegőt és éreztem,hogy a szobában csokoládé(Alec),eper(Jane),rózsa(Victoria),fahéj(Demetri),liliom(Heidi),
citrom(Aro)illatok vannak.Ránéztem a többiekre mire felnevettem,mire még jobban leesett az álluk.
-Mi van?Szellemet láttatok?-kérdeztem nevetve.-Aro eszmélt fel hamarabb.
-Bella,nem vagy szomjas?
-Nem nem éppen.
-Csodálatos.-mondták elképedve."

Az emlékek hatására elmosolyodtam.Az emlékek újra előjöttek.Az első vadászat,utána a gyönyörű éjszaka szerelmemmel...
"Alec és én elmentünk a közeli erdőbe,éjjel.Megmondtam mindenkinek,hogy én kizárólag csak állati vérrel fogok táplálkozni,ahogy Vicky is.Alec mellettem futott miközben én élveztem a gyorsaságot.Egyszer csak egy ínycsiklandó illatot éreztem így megálltam és ránéztem Alec-re aki csak fancsali képet vágott.Innen tudtam,hogy ez csak egy állat lehet.Kíváncsian néztem Alec-re,hogy most mit csináljak.
-Csak hallgass az ösztöneidre.-mondta miközben biztatóan rám mosolygott.Beleszippantottam a levegőbe és megéreztem 5 szarvas és 2 oroszlán illatát.Rögtön arra az irányba mentem és mikor odaértem rögtön ráugrottam az egyik oroszlánra és elkezdtem szívni a vérét.Az édes,meleg nedű végig folyt a torkomban.Mennyei érzés volt.Mikor végeztem az oroszlánnal,rögtön új zsákmány után kerestem.Most egy szarvas után indultam el.Mikor rátaláltam eltörtem a nyakát és inni kezdtem az ő vérét is.Megint az a mennyei érzés fogott el,ahogy a nedű végig folyt a torkomban.Hamar végeztem,így elmentem megkeresni Alecet.Nem volt nehéz,mivel nem messze tőlem ült egy fatörzsön.
-Ügyes voltál.-mondta miközben leültem mellé.
-Köszönöm.-mondtam majd lágy csókban forrtunk össze.Mikor elváltunk egymás ajkától,tudtuk,hogy ennyi nem elég.Így felálltunk majd elindultunk a szobánkba,azon belül pedig a puha ágyba.Mikor beugrottunk az ablakon újból egymás ajkainak estünk.Beletúrtam Alec hajába miközben ő felsőm alá nyúlt.Nem szakítva meg a csókot letépte rólam a pólót.Ugyan ezt tettem én is az övével.Elkezdte simogatni az oldalamat,majd eldőltünk az ágyon.Leszedte rólam a nadrágot-jobban mondva letépte rólam-miközben még mindig csókolóztunk.Kicsatoltam az övét majd megpróbáltam leszedni róla a nadrágot,kevés sikerrel.Észrevette,hogy nem jártam sikerrel így elvált ajkamtól és levette magáról a nadrágot.Mikor ezt megtette újra ostromolni kezdte ajkamat.Meguntam,hogy én vagyok alul így fordítottam magunkon és ráültem a csípőkére.így én voltam felül Alec pedig alul.Még mindig csókolóztunk mikor keze elkezdte simogatni a hátamat.A keze elindult a melltartóm csatja felé és egy kattintással kikapcsolta és eldobta valamelyik sarokba.Most ő fordított rajtunk és most ő volt felül én pedig alul.Elvált ajkamtól és lefelé haladt a nyakamhoz csókokkal elhalmozva.A nyakamról áttért a melleimre,azt is elhalmozva meleg csókjaival.Felnyögtem és nem bírtam tovább levettem róla az alsó nadrágot is.
-Biztos vagy benn?-kérdezte vággyal teli szemekkel.Én csak bólintottam majd levette az utolsó zavaró tényezőt rólam ami elválaszthat egymástól.Eldobta azt is majd belém hatolt.Egyszerre mozogtunk,mire ő egyre gyorsította a tempót.Egyszerre nyögtünk fel amit egy forró csókkal próbáltuk elnyomni.Már a gyönyör kapujában voltunk,mikor egy utolsót lökött rajtam.Mikor végeztünk,mellém feküdt és én ráfeküdtem a mellkasára miközben a simogatta a hátamat.
-Szeretlek.-mondta miközben ránéztem.
-Mindennél jobban.-mondtam majd egy szenvedélyes csókban forrtunk össze."

Újból elmosolyodtam,de mikor egy emlék ugrott be az új Volturi tagról a mosolyom lehervadt...
"67 éve voltam a Volturinál.Nagyon nem kellett csinálnom semmit.Túlságosan féltettek,mivel nagyon jó képességem volt.Az egyik egy pajzs volt.Nagyon jól jött,mivel senki sem tudta rajtam használni a képességét.Még az is jó volt benne,hogy ha kiterjesztettem egy illetőre azon sem fogtak a képességek.Mint például mikor Vicky megkért,hogy segítsek megszívatni egy kicsit Demetrit.Vick-et bevontam a pajzsom alá,így Demetri hiába próbálta keresni Vickyt a nyomkövető képességével,nem sikerült neki.Elég muris volt amikor a folyosókon fel-le sétált és közben koncentrált.Elég furcsa feje volt akkor.A másik képességem,hogy magamba tudom szívni mások képességét.Elég sok mindent tudok,mivel elszívtam a Volturi tagok összes képességét,pluszba még azoknak a vámpírok képességét is akik a Volturihoz látogattak.Visszatérve a tárgyra,az új Volturi tagra.A neve Christy.Amit tudni kell róla.1:mindig magával törődik.2:pökhendi.3:Egy kis kurva-szó szerint-,mivel mindenkivel összefekszik.Akivel nem arra meg ráhajt.Eddig elvileg Arot,Caius-t,Marcus-t,Demetrit és Alecet nem bírta meg kaparintani.Most épp Alec a kiszemeltje.Elég sok dolgot lehetne sorolni róla,de az bele telne legalább 10 évembe.De lehet,hogy többe is.Az a legfontosabb,hogy egy kurva.A képessége,hogy állattá tud változni.Minden Volturis lány utálja.A történet ott kezdődött,hogy Aro behívatott,hogy segítsek az új lánynak beilleszkedni.Ebbe beleegyeztem mivel nagyon kedvesnek tűnt.Csak látszat volt.Bekísértem a szobájába ahol kedvesen megkérdeztem tőle,hogy teszik-e a szoba.Ő csak körbe nézett majd fintorogva rám.
-Hát láttam már szebbet.-én is körbe néztem de szerintem gyönyörű szoba volt.Barack színű fal,és ebben volt a legtöbb bútor,mivel ez direkt egy lánynak tervezték.
-Szerintem szép.
-Hát sokkal szebb mint a te képed.-mondta vigyorogva,nekem pedig leesett az állam.
-Tessék?-kérdeztem ki kerekedett szemekkel.
-Jól hallottad te kis fruska.
-Na jó ebből elég volt.Most jöttél és ahelyett,hogy kedves lennél,úgy viselkedsz mint egy hercegnő.Tudod mit?Illeszkedj be egyedül.Mondjuk nem hiszem,hogy ilyen stílussal menni fog.-mondtam majd kimentem az ajtón amit később becsaptam.Hát igen.Igazam volt.A beilleszkedés nem igen ment neki.Mindenki megutálta és már az első napon összefeküdt az egyik Volturi őrrel."

Arra eszméltem fel,hogy valaki kopogtat az ajtón.
-Szabad.-mondtam mire Vicky dugta be rajta a fejét.
-Szia Bella.Nem akarsz eljönni velem és Heidi-vel vadászni?-hát igen.Heidi is átváltott állat vérre.
-De szívesen.-mondta mire Heidi is megjelent a szobában.-Nem akartok hamarabb az erődben lenni?-kérdeztem vigyorogva.Van egy nagyon jó képességem.Teleportálni tudom magamat és azt is akit megérintek vagy bevonok valakit a pajzsommal.Emlékszem mikor ezt egy Volturihoz látogató vámpírtól szereztem.Egyik nap kapóra is jött.Épp feküdtem a Aleccel közös szobánkban az ágyon a plafont bámulva,mikor Félix lépett be az ajtón.
-Már kopogni sem kell?-kérdeztem mogorván,még mindig a plafont bámulva.Ő nem szólalt meg csak rám feküdt.
-Mi a?-kérdeztem miközben próbáltam kiszabadulni Félix szorításából.Durván rányomta a száját az enyémre,de én eltoltam magamtól.
-Ugyan cica,tudom,hogy te is akarod.
-Egy frászt.-mondtam de újból rátapasztotta ajkát az enyémre.Arra gondoltam,hogy bárcsak ne lennék a szobában és bejött.A nagy teremben találtam magam Aro szeme előtt.Ő kérdő tekintettel nézett rám mikor Félix futott be hozzánk.Ő kérdő tekintettel nézett rám mire én gúnyosan rá mosolyogtam.
-Na most mássz rám te nagy majom.-mondtam miközben elnevettem magam.Ránéztem Aro kérdő pillantására.Látszott rajta,hogy választ vár.Már tudtam milyen képességet szereztem,így egy rövid választ adtam.
-Teleportálás.-mondtam miközben megrántottam a vállamat.Aro hangosan felnevetett miközben Félix szomorúan kiment a teremből...
-Föld hívja Bellát.-legyezett valaki a szemem előtt.
-Jaj,bocsánat elgondolkoztam.
-Azt láttuk mivel már vagy 10 perce legyezünk előtted.-én csak megforgattam a szememet,majd megfogtam a két lány kezét és egy pillanat múlva már az erdőben is voltunk zsákmány után keresni.
(2 órával később-Vadászat után)
Megfogtam a lányok kezét és egy pillanat múlva már Vicky szobájában voltunk.Heidi és én elköszöntünk Vicktől és Demtől-aki már a szobában várta-és elindultunk a saját dolgunkra.Elgondolkoztam,hogy hol lehet Alec mivel vagy már fél napja nem láttam sehol.Elindultam a szobánk felé.Mikor megálltam az ajtó előtt bent furcsa zajokat hallottam így benyitottam.Mikor az ajtó kinyílt egy borzalmas látvány tárult elém.
-Ti...mit...csináltok?-kérdeztem fuldokolva...

Bocsesz de nincs le bétázva és nem néztem át ezért bocsi a helyesírási hibákért.Remélem elég hosszú lett így ez a szerdai és a vasárnapi friss!Puszi

0 megjegyzés: