Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. június 1., kedd

4.fejezet-Az utazás



(Ez elég unalmas feji lett...de azért hamarabb lett friss:D Ja és kapkodtam,nem olvastam
Kapok néhány komit? :$ *-*)


(Bella Szemszöge)
Mikor reggel felébredtem,Alec nem volt mellettem,csak egy papír a párnámon amin ez állt:
"Kedves Bella!
Sajnálom,hogy nem lehetek melletted mikor felébredsz,de visszakellet mennünk Jane-hez és Félix-hez,mivel így is kérdezgetni fognak minket,hogy hol voltunk az éjjel.Hát igen jól látod többesszámban mondtam-erről kérdezd meg Victoriát,ha annyira kiváncsi vagy-. De most visszatérve a témára.8:00-ára készen kell,hogy legyél,mivel a gép 8:30-kor fog indulni.Az összepakolással már nem kell bajlódnod,mert éjjel megkértem Victoriát,hogy pakoljon össze neked pár dolgot.Siess szerelmem.
Csókol:Alec"

Ránéztem az órára ami 7:27-et mutatott.Vagyis van 33 percem.Felkeltem az ágyról,majd mikor felkaptam a neszeszeremet berohantam a fürdőbe.
(10 perc múlva)
Mivel elfelejtettem bevinni ruhát a fürdőbe,visszarohantam a szobámba.Elővettem egy barna hosszú ujjú pólót és egy farmert,majd le rohantam a konyhába ahol Victoria ült a konyhában az egyik széken.Egy lila póló volt rajta aminek az egyik oldalán pánt volt.Egy fehéres farmer aminek néhány részén ki volt koptatva és egy fekete tűsarkú.
-Jó reggelt!-köszönt Vick mosolyogva de mikor végig nézett rajtam a mosolya lefagyott.-Úgy tűnik el kell majd mennünk vásárolni.
-Nem,nem kell.
-Tudod mit gyere,keressünk addig nálam valamit.-S felállt a székről.
-Várj.Neked honnan vannak ruháid?
-Hát...elmentem egy ruha boltba 5 óra tájékán mikor Alec és Dem elmentek.
-De akkor a boltok zár...á értem.De inkább nem is akarom hallani.De akkor a levélben Alec Demetriről beszélt.Na és mi volt?-kérdeztem kiváncsian.
-Hát össze jöttünk.-Mondta Victoria és a cipőjét kezdte el nézni.Biztos vagyok benne,ha vámpír lenne már rég el pirult volna.
-Hisz ez jó hír.-mondtam mosolyogva.
-És veletek mi volt?-kérdezte s felemelte a fejét.
-Mi is...összejöttünk.
-Gratulálok-mosolygott rám amit viszonoztam-na de most gyere egyél aztán választunk valami ruhát neked.
-Nem kell másik ruha.
-Légyszíves.-S rám nézett kölyök kutya szemekkel.
-Na jó,rendben.-adtam be a derekam-De előbb eszek.
-Oké.Imádlak Bella.-S odajött hozzám és megölelt amit én viszonoztam-Na ideje enned.
Odamentem a pulthoz,s elővettem a műzlim és a tejet a hűtőből.Megcsináltam a reggelimet és leültem az asztalhoz.Mikor a reggelim felénél voltam észrevettem,hogy Vicky fintorogva nézi amit eszem.
-Mi a baj?-kérdeztem
-Finom az a valami?
-Igen,de te nem...nem vagy éhes?-mivel láttam,hogy nem olyan arany színű a szeme mint kellene,de nem is fekete.
-Nem,nem vagyok éhes.-Mosolygott rám.-Készen vagy?
-Igen-mondtam miközben kikanalaztam az utolsó műzli darabot is.Beraktam a mosogatóba majd Vicky felé fordúltam.-Mennyi időnk van még?
-8 perc.Annyi idő pont elég.Várj a bőröndöd.-mondta majd egy pillanat alatt eltűnt.Fél percre rá megjelent az említett tárgyal.-Ja és Charlie nem volt még itthon,gondoltam szólok.
-Oké,köszi.Biztos sok a munkája azért nem volt itthon.
-Na gyere,már kigondoltam milyen ruhát választok neked.
A nappaliba érve két bőrönd fogadott,ami gondoltam Vické.Victoria kinyitotta az egyik bőröndöt majd kotorászni kezdett benne,s előhúzott egy barack színnél kicsivel erősebb rózsaszínt és hozzá egy sötétebb farmert.
-Vedd fel addig még keresek hozzá cipőt.
-Oooké.-Felkaptam a ruhákat,majd felrohantam a fürdőbe.Levettem magamról a régi ruhát s átvettem az újat amit kaptam ujdonsült barátnőmtől.Mikor felvettem a ruhát odaálltam a tükör elé,hogy meg nézzem magamat.Egész jól állt,az igaz.A régi ruhát bedobtam a szennyesbe,s visszamentem Vickyhez.Mikor leértem,végig nézett rajtam majd elmosolyodott.
-Tökéletesen áll.De most vedd fel ezt is.Illeni fog a ruhához.-S odanyújtott egy rózsaszín Ed Hardys cipőt.
-Ő,Vick nem tudom te,hogy vagy vele de én nem ez a stílus vagyok.
-Nem baj,ideje stílust váltanod.Na vedd fel.-Csúnyán néztem rá de azért felvettem.Egész kényelmes volt és a színe hasonlított a pólóméhoz.-Csodaszép vagy,Bella.
-Köszönöm.Hány percünk van?
-Kettő,úgy hogy Charlie-nak kéne egy levelet írnod.
-Igen,igazad van.
Bementem a konyhába és elővettem egy tollat majd egy papírt és elkezdtem írni.
"Kedves Apu!
Sajnálom,hogy csak egy levelet hagyok magam után,de sürgős dolgom akadt az egyik barátnőmmel-akit majd befogok mutatni,ha visszajöttem.-Kérlek ne őt okold majd ha hazamentem hanem engem,mert nem ő vett rá erre az utazásra,mivel ő nagyon kedves lány.Sajnálom,de nem mondhatom el,hogy hova megyek,de kérlek,bízz bennem.Kb.5 nap alatt otthon leszek és akkor minden büntetést rám szabhatsz,mivel megérdemlem.
Szeretlek apu!
Bells"

Ráraktam a hűtőre a levelet és egy hűtőmágnest raktam rá,hogy le ne essen.Így biztos észreveszi majd apu.Visszamentem Victoriához a nappaliba aki egy kabátot fogott a kezébe.
-Ez a tied még.Te megfázhatsz ezért gondoltam jól jöhet.
-Köszi.-Mondtam majd megfogtam a kabátot ami fekete színben pompázott.Ez sem az enyém volt de azért felvettem.
-Nagyon jól áll neked.
-Köszönöm.
-Itt vannak.-Mondta barátnőm majd kinyílt a bejárati ajtó és a 4 Volturi tag lépett be rajta.
-Látom készen vagytok.Akkor ideje indulni.-Mondta Jane mosolyogva miközben engem nézett.Mikor találkozott a tekintetünk rám kacsintott.Én rámosolyogtam majd meg akartam fogni a bőröndömet de Alec mellettem termett és kivette a kezemből.
-Köszönöm Alec,de nem kell hoznod mivel ebben az én cuccaim vannak.
-Ugyan ne butáskodj Bells.-mondta majd egy puszit nyomott a számra.Én hoztam a szokásos formám és elpirultam.Kimentünk a házból,s míg Alec és Vick berakta a csomagokat a kinti kocsiba-ami meg kell mondjam nem két forintnak tűnő autó-addig én becsuktam a lakás ajtót.Mikor megfordultam mindenki bent ült a kocsiba kivétel szerelmemet.Végig néztem a kocsin aminek barnás színe volt.Kedvesem mellém lépett és megfogta a kezemet.Látta,hogy a kocsit nézem és felkuncogott.
-Ez egy Audi A8 W12-es.
-Hát nekem mondhatod milyen márkájú.De egy ilyet venni csak mert ki kell menni a repülő térig.
-Ki mondta,hogy vettük?-Nézett rám felvont szemöldökkel miközben odamentünk az autóhoz.Tudtam mire gondol így eltereltem a témát.
-De ez 5 személyes.És mi 6-an vagyunk.
-Igen,és te az ölembe fogsz ülni.-kacsintott rám,majd beült a kocsiba s én az ölébe.Ahogy beültünk megnéztem ki hol ül.Félix a kormánynál és mellette Jane.Hátul a bal ablaknál Demetri ült és a középső ülésen Vick.Mi Aleccel a jobb oldali ablaknál ültünk.Félix hátra nézett,majd rám kacsintott s indította a motort.Útközben Alec folyamatosan a nyakamat puszilgatta de mikor nekem ez nem volt elég-ami elég sokszor volt-megcsókoltam,mire Félix mindig felmordult.15 perc alatt a reptéren voltunk.A kocsit a parkolóba állította le Félix.Mikor leállította a kocsit Demetri,Jane,Félix és Alec előhúzott a zsebükből egy kis dobozt mire én csak kérdőn néztem Alecre,aki elmosolyodott.
-Tudod a vörös szem nem éppen minden napi az emberek világába,így Aro mielőtt elindultunk adott kontaklencsét.
Ránéztem barátnőmre aki Demetrit nézte csodálattal.Tudom,hogy még szereti Jamest de mindenkinek tovább kell lépnie és ezt ő is tudja.Nekem is ezt kell csináljam.Ha már Ő elhagyott.Visszafordultam szerelmem felé de a vörös írisz helyett kéket láttam.Gyönyörű szeme volt még így is.Ránéztem Janere akinek ugyanolyan kék szeme volt.Félixnek nagyon sötét barna,s Demetrinek sötétzöld.
-Tudod szerelmem,azért kaptunk Arotól ilyen színű kontaklencsét mivel nekünk ember korunkban ilyen színű szemünk volt.
-Nekem még ez is tetszik.-mondtam majd megcsókoltam.
-Na jó,indulni kéne mert nemsokára felszáll a gép.-mondta Félix dühösen majd kiszállt a kocsiból.
-Féltékenység nem illik hozzád Félix.-mondta Alec
-Miért féltékeny?-kérdeztem ki kerekedet szemekkel miközben kiszálltunk a kocsiból.
-Majd elmondom.
-Rendben.
Elindultunk a gép felé.Odaadtuk a csomagunkat,hogy le ellenőrizzék,s mikor kész volt visszaadták és indultunk,hogy elfoglaljuk a helyünket a gépen.4személyes hely volt a miénk.Alec ült mellém,velem szemben Félix és Aleccel szembe Jane.Mögöttünk 2 személyes helyen Vicky és Dem ült.Mikor helyet foglaltunk pár perc múlva beleszóltak a hangos bemondóba.
"Kérjük az Olaszországba menő utasokat,hogy foglalják el a helyüket mivel 2 perc múlva indul a gép!Figyelem!Az Olaszországba menő járat 2 perc múlva elindul!"
-Na akkor már csak 5 órát kell kibírni ezen a nyavalyás gépen.-mondta Félix mosolyogva miközben engem nézett.Elég zavaró volt mivel még ásítanom is kellet.Próbáltam elnyomni nem nagy sikerrel.
-Aludj szerelmem,fáradtnak tűnsz.-mondta Alec miközben egy puszit nyomott a számra.
-Rendben.-mondtam s egyre jobban nyelt el a sötétség de még tompán hallottam amint bejelentik,hogy indul a gép...


Bella barna pólója:

Bella ruhája+cipője Vicktől:

Vick ruhája:


Az autó amivel a reptérre mentek:

Bocsi,hogy béna lett,de túl beteg vok,s még itt a szülinapom is!:S
Puszi:Isabella

0 megjegyzés: