Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. június 11., péntek

5.fejezet-Volterra


(Bocsesz a késésért és a rövid fejezetért!
Ajánlom minden kedves olvasómnak aki olvassa a blogomat,és elviseli a hibáimat:D)

(Bella szemszöge)

-Szerelmem,ébresztő!Mindjárt leszáll a repülőgép.
Lassan kezdtem felébredni.Kinyitottam a szemem,de ahogy kinyitottam a fény bántotta a szememet,így vissza is csuktam.Megdörzsöltem majd újra kinyitottam.Álmosan pislogtam párat majd ránéztem a mosolygós Alecre.
-Jót aludtál?-kérdezte még mindig mosolyogva.
-Ühüm.Hány óra?
-Pont 5.És 2 perc és leszáll a repülő.
-Oké.Akkor...
-Készülsz.-s kivillantotta fehér fogát.
-Igen.-mosolyogtam rá.Fölakartam állni de valami meg akadályozott ebben.Lenéztem és egy övvel találtam szembe magam.
-Ja,igen.Én kötöttelek be,mert az a nő már kikészített.-bökött az ajtóba álló nőre aki szempilláit rebegtetve nézte Alecet.
-Abból nem eszel.-morogtam halkan majd megcsókoltam szerelmem,aki viszonozta csókom.Mikor elfogyott a levegőm elváltam Alec ajkaitól aki csak mosolygott,mivel tudta mire megy ki a játék.Én elégedetten elmosolyodtam majd az ajtóban álló nőre néztem.Ő csak fancsali képet vágott majd megfordult és ki ment az ajtón.Erre Jane,Alec sőt még Félix is hangosan felnevetett.A nevetéshez kis idő múlva én is társultam.Ekkor bejelentették,hogy a gép leszállt.Felkaptuk a cuccainkat(ami csak nekem és Vicky-nek volt)és leszálltunk a gépről.Elindultunk az erdő felé ahol egy autó állt.Alec megfogta a kezemet,majd elindult velem a kocsi fele.Körbenéztem,hogy a többiek is követnek minket de ők nem voltak már a közelünkben.
-Alec,a többiek hova tűntek?
-Nem messze van még egy autó,az erdőnél.Úgy gondoltunk,hogy ne legyen kényelmetlen még egy kocsit hozattunk.
-Oké.-Na ez nagy válasz volt.Alec felkuncogott majd kinyitotta nekem az utas felőli ajtót.Én beszálltam míg Alec berakta a bőröndöm.Mikor beszállt már indultunk is.Már fél úton voltunk mikor egy furcsa érzés kerített hatalmába.A félelem.
(20 perccel később)
(Alec szemszöge)
Leparkoltam egy árnyékos helyre,ahol már a töbiek vártak minket.Kiszálltam a kocsiból és egy pillanat alatt szerelmem ajtaja előtt álltam.
-Hölgyem.-mondtam majd odanyújtottam a kezemet,hogy segítsek neki kiszállni.
-Uram.-mondta majd megfogta a kőkemény kezemet.Kiszállt az autóból és becsukta a kocsi ajtaját.Kivettem a csomagokat majd megfogtam szerelmem kezét.Félix elindult a várba ahol találkozni fogunk a Nagy úrral.
***

Az ajtót kinyitották majd Aro Nagy úrral találtuk szembe magunkat.
-Üdvözöllek Isabella.-fordult kedvesemhez.
-Csak Bella.-mondta szerelmem nyugodtan.
-Bocsánat,Bella.Jöj ide Jane drágám.-Mondta Aro és kinyújtotta nővérem felé a kezét.Jane egy pillanat alatt ott termett majd mikor megfogta a kezét a Nagy úr maga elé nézett,s kis idő múlva felnevettet.
-Alec most kérlek te gyere ide,kíváncsi vagyok tényleg igaz-e amit láttam.-odamentem Arohoz majd megfogta nekem is a kezemet.Megint a semmibe nézett majd rám emelte szemeit.
-Gratulálok Alec.Végre megtaláltad a szerelmet.És felettébb különös,hogy Jane képessége nem használt Bellán és egyben a tied sem.-mondta mintha magához beszélne,majd oda fordult Bellához.-Bella,kedvesem.Ideadnád a kezed?
Bella bólintott majd belehelyezte kezeit Aro-é ba.Nagy úr egy pillanatig előre nézett,majd rászegezte Bellára a vörös szemeit.
-Ez csodálatos.Nem használ az én képességem sem.Lehetséges,hogy egy pajzsod van?-tűnődött el magában majd oda fordult Marcus és Caius mesterhez.
-Neked mi a véleményed Marcus?
-Ha vámpír lenne elég nagy hatalma lenne,mivel ez a pajzs ha ember korában ilyen erős milyen lehet majd vámpír korában?És lehet,hogy több képessége is lenne,nem igaz?
Aro mester elgondolkodott egy darabig majd elmosolyodott.
-Igazad van fivérem.És te Caius,mi a véleményed?
-Szerintem ennek az embernek meg kellene halnia.-Erre a mondatra felmorogtam,de Caius leintett.-Túl sokat tud rólunk.De abban egyet értek,ha vámpír lenne,nagy ereje lenne.
-Igen ebben igazad van testvérem.-gondolkozott el újra Aro.
(Bella szemszöge)
Lefagyva álltam a sok vámpír között a teremben az ítéletemet várva,mikor Aro bejelentette a döntését.
-Rendben akkor a döntés megszületett...

0 megjegyzés: