Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. december 5., vasárnap

9.fejezet-2/2.rész-részlet

Sziasztok!Itt egy kis részlet az elejéből...:)

-Hagy a rohadt hullámaiddal Jasper!-ordított rá Edward.
-Hagyd békén Jas-t!Csak segíteni akart.És egyáltalán mi bajod van?Hisz te hagytad ott Bellát!-szóltam rá.
-Igen de csak azért,hogy megvédjem!És tessék:most itt van vámpírként!
-Edward,ezt tudod,hogy nehezen tudtad volna megállítani,hisz tudod milyen Bella.Sőt rengeteg vámpírral volt körülvéve.-szólt bele Carlisle is a vitánkba.
-Igaza van Carlisle-nak.-szólt közbe Rosalie is aki mindenki meglepett.Edward nem szólt semmit,csak csendben felment a szobájába miközben mi aggódva néztük.

Pux

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

óóó már alig várom a teljes fejit :D
eddig ez jól hangzik :)
rem majd a cullen család és bella találkozni fognak hamarosan :D
puxxy Móni

Névtelen írta...

óóóóó Már alig várom az a teljes fejezetet. Mikor lesz fent az egész ???????
Pusyka : Barbieee

Isabella írta...

Uhh nemtudom:D Am köszi,hogy írtatok:D Irom de nesok idpm van..pux(L)

bettus007 írta...

Szia !Nagyon tetszk a blogot !Létszi ha érdekel az én blogom akor néz be !

lilla írta...

Szia ajánlok neked egy cserét.Én is kiteszlek az oldalamra ahogy te is.Tudot én még új vagyok és nagyon kéne az ajánlás.

Isabella írta...

Köszönöm:D És igen benne vok a cserében:P

Florence Ploody írta...

Szia!

Wááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!
Eldobom az agyam!
Hozd a frisset hamarosan( boci szemek )!

Siess!

Puszi!

Isabella írta...

:)

becky írta...

Szia !Nagyon jó a blogot.Egy kritikám van az hogy nincs kritikám !Csak egyet nem értem még hozzá aszt hogy a profilodba miért írd azt hogy szerinted nem jól írsz !Az rám igaz.

Isabella írta...

:)Köszönöm szépen:) Am nemsokára hozom a frisst!:D