Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. december 14., kedd

9.fejezet 2/2 rész-Elizabeth és a sztárság kezdete




Tessék meghoztam,nemlett olyan nagyon jó...nemez a legjobb művem de siettem vele:D

Még mindig lefagyva ültünk vagy álltunk ott mikor Emmett megszólalt.
-Ez az akire gondolok...?


(Alice szemszöge)
-Nem.Nem,az nem lehet.Egyszerűen nem!-kelt ki magából Edward.
-Edward nyugodj meg.-utasította Jasper és egy nyugalom hullámot küldött felé.
-Hagy a rohadt hullámaiddal Jasper!-ordított rá Edward.
-Hagyd békén Jas-t!Csak segíteni akart.És egyáltalán mi bajod van?Hisz te hagytad ott Bellát!-szóltam rá.
-Igen de csak azért,hogy megvédjem!És tessék:most itt van vámpírként!
-Edward,ezt tudod,hogy nehezen tudtad volna megállítani,hisz tudod milyen Bella.Sőt rengeteg vámpírral volt körülvéve.-szólt bele Carlisle is a vitánkba.
-Igaza van Carlisle-nak.-szólt közbe Rosalie is aki mindenki meglepett.Edward nem szólt semmit,csak csendben felment a szobájába miközben mi aggódva néztük.

(Bella szemszöge)
A tükör előtt bámultam magam és nem tudtam hogyan tovább.Menjek?Ne menjek?Csalódást okozzak azoknak akik már ezalatt a kis idő alatt megszerettek?Nem ezt nem tehetem.Ki kell állnom a színpadra és énekelnem kell a közönségnek.Nem nagy dolog hisz én nem Bella vagyok hanem Marie.De mégis...NEM!Kimegyek és éneklek.Kész.Mire ezt végig gondoltam benyitott a producer.
-Marie,5 perc és kezdesz.
-Rendben,köszi Josh,hogy szóltál.-álltam fel a székből amire az volt ráírva h Marie,majd miután Josh kiment megfogtam a mikrofonomat és a tükör elé álltam.Megnéztem magam,hogy milyen vagyok.Tökéletes-gondoltam-.Huh már csak 4 perc és kint fogok állni a színpadon...már csak 3...
-Marie!Gyere!-szólt Josh
-Megyek-indultam kifelé a színpad hátuljához.Mikor odamentem,a színpad közepére-persze a függöny mögé-odajött Josh,hogy elmagyarázza,hogy mikor hova nézzek a kamerába stb...
-Oké,Marie megjegyezted?
-Meg.-mondtam és igaz is volt hiszen vámpír memóriám van.Mért ne jegyeztem volna meg?
-Rendben.Akkor már csak fél perc és kezdünk.Hajrá kislány.-kacsintott egyet rám majd otthagyott.Én csak hangosan kifújtam a levegőt miközben hallgattam a visszaszámlálást.
-10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...Függönyt fel!-hallottam Josh hangját utoljára miközben a függönyt elkezdték elhúzni.A dalom zenéje felhangzott a közönség sikításával együtt.
-Sziasztok,akartok egy jót bulizni?-szóltam bele a mikrofonba miközben elkezdtem a színpadi lépcsőn lesétálni.A fények rám sütöttek miközben más színben pompázott a színpad.Gyönyörű volt,úgy éreztem mintha ide születtem volna.
-Igeeeeen!-hangzott a válasz egyszerre mire én elkezdtem énekelni.

A Year Without Rain
Can you feel me
When I think about you
With every breath I take

Every minute
No matter what I do
My world is an empty place

Like I've been wonderin the desert
For a thousand days

Don't know if it's a mirage
But I always see your face, baby

I'm missing you so much
Can't help it, I'm in love

A day without you is like a year without rain
I need you by my side

Don't know how I'll survive
A day without you is like a year without rain

Whhoooaaa

The stars are burning
I hear your voice in my mind
Can't you hear me calling
My heart is yearning
Like the ocean that's running dry
Catch me I'm falling

It's like the ground is crumbling underneath my feet
Won't you save me

There's gonna be a monsoon
When you get back to me baby

I'm missing you so much
Can't help it, I'm in love
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don't know how I'll survive
A day without you is like a year without rain

So let this drought come to an end
And may this desert flower again
And I need you here
I can't explain
But a day without you
Is like a year without rain


-És most mindenki!
I'm missing you so much

Can't help it, I'm in love
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don't know how I'll survive
A day without you is like a year without rain



Mire véget ért a dal a másiknak már rögtön bejött a zenéje.
-Na akartok még bulizni vagy...
-Akarunk!!!!-hangzott a válasz így elkezdtem énekelni a másik nagy kedvencet.


Bang A Drum
You got my eye
And I'm tryin' to holla at ya
You're walking by
And I trip on the furniture
I'm on my ride down
Won't stop movin'
And I don't know exactly what I'm doin'
I see you shake,shake,
And I'm spinnin'
It's like a one win race
Yeah,I'm winnin'
I'm all dizzy when you're here with me
So,let's bring the heat

Cause' there ain't nothin' to it
Just gotta do it
You got to own it,own it
Move to the beat of
Your own drum
When it's hot like that(Burn it up like that)
Move to the beat of
Your own drum
When you got it like that(Yeah,it's hot like that)
Eh Eh
Gotta make it say
Eh Ehhh
So
Bang A Drum
Bang A Drum

You got me floatin' ten feet
Off the ground
It's like whoa
I'm up
And I can't come down
My heart's pumpin'
And it's workin' overtime
I got the crazy butterflies
We're doin' it right
When we work together
I'll give up my side
It don't get better
If you want my team
Gotta figure it out
It's you and me
No doubt,

There ain't nothin' to it
Just gotta do it
You got to own it,own it
Move to the beat of
Your own drum
When it's hot like that(Burn it up like that)
Move to the beat(You gotta dip it down low)
When you got it like that(Yeah,it's hot like that)
Eh Eh
Gotta make it say
Eh Ehhh
So
Bang A Drum
Bang A Drum
You gotta Bang A Drum
Turn it up
Bang A Drum
Yeah
Bang A Drum
Turn it up
Bang A Drum

You got my eye
And I'm tryin' to holla at ya
You're walking by
And I trip on the furniture
I'm on my ride down
Won't stop movin'
And I don't know exactly what I'm doin'
I see you shake,shake,
And I'm spinnin'
It's like a one win race
Yeah,I'm winnin'
I'm all dizzy when you're here with me
So,let's bring the heat

There ain't nothing to it(Bang A Drum)
Just gotta do it(Bang A Drum)
You got to own it,own it
Move to the beat(You gotta dip it down low)
Cause' it's hot like that(Burn it up like that)
Move to the beat of
Your own drum
You got it like that(Yeah,it's hot like that)
Eh Eh
Gotta make it ay
Eh Ehhh
So
Bang A Drum
Bang A Drum
Gotta Bang A Drum(Turn it up)
Bang A Drum
Yeah,Bang A Drum(Turn it up)
Bang A Drum
Bang A Drum(Turn it up)
Bang A Drum
Gotta Bang A Drum(Turn it up)
Bang A Drum


És ez így ment egész este 12-ig.Nem voltam fáradt,mért is lettem volna?De úgy kellet tennem így 12 kor befejeztem.
-Köszönöm,hogy itt voltatok.Jó éjt!-mondtam a mikrofonban majd egy puszi dobás után elkezdtem kifelé menni.A sikítások nem hagytak alább így vissza fordultam és még egyet intettem nekik.Kimentem a színpadról és a mikrofont odaadtam Joshnak.
-Kivagyok.-mondtam miközben fáradt arcot vágtam.
-Mindjárt itt lesznek a barátaid,nyugi.
-Köszi,Josh.-mondtam miközben megöleltem.Elindultam a szobámba ahol magamra csukva az ajtót leültem a Marie-s feliratú székemre.De nem tudtam sokat pihenni mivel benyitott a négy jó barátom.
-Egyszerűen elképesztő voltál Bella-ölelt meg Lizie.
-Köszönöm.-öleltem én is meg.
-Nagyon király voltál.-mondták egyszerre a többiek mire mind nevetésben törtünk ki.De ekkor Josh benyitott.
-Marie alá kéne írnod néhány...
-Néhány ezer papírt.
-Autogrammot.
-Akkor azt.Megyek,egy pillanat.
-Rendben.-csukta be az ajtót.
-Na megyek aláírásokat osztogatni-mondtam mosolyogva majd megöleltem mindegyikőjüket,s kisétáltam a szobából a lenti nagy szobába ahol már több százan álltak...hosszú lesz az éjszaka...és én vámpír vagyok,szegény emberek akik ugyanezt csinálják és még több rajongójuk van.Odamentem a másik ajtóhoz és bementem azon,s helyet foglaltam az ottani asztalon ahol tollak és papírok voltak,az én aláírásommal...szerencse,hogy sokat megcsináltunk mi öten így egy este...Gyorsan kiosztogattam az aláírásomat(kb.300 darab volt) így már csak párat kellet írkálnom.Hamar végeztem:2 óra.Na jó,ha ezt hamarnak lehet venni...-mosolyogtam magamba.Legalább három óra lehetett és a többiek is már elmentek,mert szóltam nekik,hogy ne várjanak rám.Így most egyedül vagyok...szerencse,hogy itt a kocsim.De ahoz meg gyalogolnom kell...klasz.Elkezdtem a sötét utcán menni miközben körbenézve nem láttam senkit így levettem a parókámat és kidobtam azt az idegesítő kontaktlencsét...már vagy háromszor kellet cserélnem,hogy nehogy az arany szememet láthassák.A parókát beletettem a táskámba,nehogy meglássa valaki s gyorsan felvettem egy térdig érő kabátot,hogy ne lássák meg a ruhám.Elindultam a sötét utca fele,hogy a kocsim volt.Egyszer csak meghallottam magam mögött két ember lépteit.Két férfiét.Sőt azt is hallottam ahogy hót részegen valamit sugdolóznak.
-Te nézd már annak a csajnak a lábait.Milyen lehet a teste?Nem kéne odamenni és levetkőztetni kicsit?-súgta oda az egyik a másiknak.
-Haver,benne vagyok.Agyunk egy jó éjszakát neki.
-Rendben öreg.-mondta a másik majd hallottam ahogy megszaporázzák a lépteiket.Ha ember lettem volna,most tuti beparáztam volna,de mivel sokkal erősebb vagyok mint ez a kettő,így nyugodtan mentem tovább,csak kicsit gyorsabban.
-Hé cica.-szólt nekem oda az egyik majd hozzám futott.Épp egy lámpa alatt álltunk meg,a sikátor mellet,egy utcányira a kocsimtól.
-Ne cicázzon nekem maga részeg állat.-néztem bele a szemeibe mire kővé dermedt és elkezdett reszketni.
-Mi bajod a spanommal cica?Nem csíped?-felé fordultam mire ő is reszketni kezdett.
-Túlságosan be vagytok rúgva,hogy tudjunk beszélgetni.Viszlát.-mondtam majd tovább mentem.
-Ne hagyjuk elmenni öreg.Ezt meg kell toszatni.Nem bír a szájával.Meg kell nevelnünk.
-Rendben öreg.-Erre már betelt a pohár így futásnak eredtem ahogy ők is.Bementem egy sötét utcába ahol leraktam a cuccaimat,levettem a kabátomat is és felmentem a háznak a tetejére,hogy onnan nézzem őket.Bekanyarodtak abba az utcába ahova én is majd megvárva a pillanatot mikor szétváltak elkezdtem menni az egyik után.Csak kicsit megijesztem...hogy ne tegyenek többet ilyet...le ugrodtam hang nélkül a ház tetejéről és utána mentem.Mikor mögötte voltam megfogtam a vállánál fogva és belesuttogtam.
-Mivan édes,engem keresel?-megfordult mire rá mosolyogtam és odavágtam a falhoz.Reggel fájni fog neki...A másikkal is így tettem csak arra hátul ráugrottam és ráfeküdtem.Majd mikor észhez tért felálltam róla,felkapartam a földről és őt is odadobtam a falhoz ahova a barátját.Megfogtam a cuccaimat majd elindultam a kocsim felé.Előkotortam a táskámból a kocsikulcsom,majd mikor kinyitottam a kocsit,beültem s indítottam is,hogy minél hamarabb hazaérjek,mert elég hosszú volt ez a mai nap...még ha nem is alszom...


Hát itt van:) Remélem tetszett..nemvolt olyan jó de hát...én már csak ilyen béna vok:D Pux

13 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!

Még hogy nem lett jó!!?
Hiper-szuper volt!

Siess a kövivel!

Puszi!

Ui.: elsőő komi!

EsztiIi írta...

Imádtam!
OMG.! Bella jól elbánt azzal a két férfival...
Még, hogy nem olyan jó???
Már bocsánat, de tisztában vagy te magaddal??
Már nagyon várom a komit!

Puszi EsztiIi

dzsudy13 írta...

nagyon jó lett,már várom a következőt.
Siess vele!;)

ΘиәGirl írta...

Szia!!

Aranyos lett:) Alig várom a kövi részt:) Remélem hamar jön:D
Gratula hozzá!!!
OneGirl

Isabella írta...

Köszönöm szépen mindenkitől:)(L) Nem vagyok tisztában vele,hogy milyen vagyok:P Am igen elég jól elbánt:D Próbálok majd többször frisselni:P És lehet,hogy Kari miatt is hozok egy fejit:Boldog Kari jeléül:P
Puxi nektek(L)

becky írta...

Jó lett !Am elkesztem olvasni a közös töridet Carlie-val.Ahogy néztem a dátumokat elég régen volt fent friss.:s.Mikora várható friss ?

Isabella írta...

Nemtudom mivel neki kéne megírnia de nemis hallottam róla semmit!És idegesitő!Lehet nekemkéne megirnom:S Lehet h ez lesz...:) Am köszi:) Pux(L)

Isabella írta...

Tessék itt az oldal ahol megtaláljátok amit Carlieval irtam: www.belladenali.blogspot.com

Timy írta...

Szia...nagyon jo lett...alig varom a kovit....

Vivi írta...

Szia:) Nagyon jó lett*-* Várom a következőt:)

Topa írta...

Szia!
Úhh nagyon jó lett!!!! Jól elintézte azt a két férget :D:D Edward remélem hamarosan megkeresi... :) Nagyon várom a kövit!!
Pussz Szasza

Isabella írta...

:) köszi nektek:D Nézzetek be az új blogomra:P:
www.swan-ikrek.blogspot.com
Pux

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett...:D
Gratulálok...:D Már várom a következő fejezetet... Mikorra várható???
Nagyon tetszik Ügyes vagy! :D
By: Vivi