Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2010. szeptember 16., csütörtök

9.fejezet-részlet



Sajnálom,hogy kések a frissel,de ezen a héten már akk kettőt rakok,fel.A vámpír sztárból már nem kell sok...a félvérből pedig már elkezdtem...szal haladok:D Sőt mostanában még kevesebbet vok gépnél mivel suli van...szval míg nem hozom a frisst,itt egy kis részlet...Puszi

Nagy levegőt vettem és beleszippantottam a levegőbe,mire megéreztem a jobbnál jobb illatokat,de én csak egyre tudtam koncentrálni:a szarvas lüktető ütőerére.Elkezdtem lassan közeledni hozzá mire felkapta a fejét és én felugrottam egy fára.Valamilyen vörös köd ellepte az agyamat és csak a szarvasra tudtam figyelni.Mikor körül nézett,hogy nincs e veszélyben,halkan leugrottam a fáról,s alig halhatóan földhöz értem.Lassan elkezdtem hozzá közeledni és már majdnem mellette voltam mire felnézett és belenézett a szemembe.Szemeiben a félelmet láttam ahogy meglátott engem.Tekintetében magamat láttam ahogy épp vicsorítok rá és vörös szemeimmel kiéhezetten figyelem.

3 megjegyzés:

Vivi írta...

Nagyon siess*-*
Kíváncsi avgyok:D
Vivi

Alicia Mirza írta...

Izgi... :) Várom...

Isabella írta...

:)