Egy vámpír ha szívből szeret valakit,az-az érzés sosem múlik el...

2011. június 13., hétfő

11.fejezet-részlet

-Rendben,röviden elmondom.Először is…nem jöttél haza…akkor én haza hoztam Vicket.-mutattam vöröske barátnőmre.Apu jobban megnézte és felismerést vettem észre szemeiben.
-Emlékszem rád.-jelentette ki miközben Vickre nézett-Téged láttalak egyszer az ablakban csak vörös szemeid voltak.
-Hoppá.-mondta barátnőm miközben megvakarta a tarkóját.
-Mit kerestél te az ablakomban?
-Hát…Bella majd elmeséli-és zavartan hátra dőlt.
-Bells?
-Hát igen…Vick akkor azért volt az ablakodban mert…emlékezz csak vissza…elmentem otthonról azzal a kijelentéssel,hogy utálom Forks-ot.
-Igen,emlékszem.-szomorodott el az arca.
-Akkor azért mentem el mert…


Tudom-tudom...ezt már mind tudjátok...de ennek a törinek az első fele uncsiiii lesz:D:D

6 megjegyzés:

fanci írta...

szia

már nagyon jó hogy írsz.
Olyan régen írtál pedi nagyon szeretem ezt a történetet és jó ötleteid vannak.
Mikor lesz folytatás

jucus írta...

nagyon jó :D
Lécci nézzétek meg köszii:D
http://vampire-vampirefan.blogspot.com/
és ha szeretnétek követni nyugodtan lehet :D

Névtelen írta...

Helloszia!

folytasd kérlek minnél hamarabb mert nagyon jó történet !

pusz:
olvasód

Névtelen írta...

Szia már lassan két éve hogy nem írtál semmit :OO Nagyon imádom a blogodat nagyon ötletes kérlek ha egyűáltalán még foglalkozol a bloggaL: folytasd pleasee!!!!<33
xxx Detii

Nagy Bianka írta...

Szia most keztem el olvasni a blogod imádom lécci folytasd!!! <3 <3 :-D

Kriszti2001 írta...

Irtóóóó klassz ez a blog!!!! *-* Nagyon jól írsz!! ;) :) Siess a kövivel!! ♥♡♥♡